tisdag 7 juli 2015

Lugnet!

Idag har vi mest bara varit inne och längtat tillbaka till helgen <3 
Hur kan vädret slå om såhär?! 

Men vi har iofs haft det ganska mysigt ändå! Theo behövde ta igen lite lugn i sitt liv tror jag ;-) på sommaren är jag mer än någon annan ggn så otroligt jäkla skitjobbigt rastlös. Och helt ärligt är nog det inte så bra för barnen! Jag måste skärpa mig! Där av världens lugnaste dag! 

Till lunch idag blev det våfflor..så gott! Det är inte varje dag man har grädde, vishyvatten och ägg hemma samtidigt så man kan slänga ihop egna våfflor. Allt efter min gamlafarmor vivans recept <3 finns inget som slår det! Så det gäller att passa på. Sjukt onyttigt men så gott och ibland måste man lyxa till det ;-) vist?! 
Och i kväll kom Emma hit! Vi skulle egentligen ut och gått, men jag har varit lite konstig i magen idag så vi kollade på allsång istället och bokade in en natt på strand med tjejerna den 1-2 augusti.. Ska bli så kul! <3 

Nu där emot, time for bed! 
Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar