onsdag 8 juli 2015

Fick feeling?!

Lugn dag nummer två! 

Va så laddad inför "löpningen" (om man kan kalla 1,6km för det..haha) ikväll. Av någon anledning tänkte jag "å idag ska det bli roligt, nu är det ju inte så jobbigt längre. Ta den vanliga rundan idag och nästa vecka kanske jag skulle testa stora skogsrundan istället" eeh va?! Det var ju precis lika skitjobbigt som vanligt...vf trodde jag att det skulle vara lätt? Det gjorde ju det hela ännu jobbigare istället. Så märkligt, men jag känner iaf att återhämtningen går fortare. Och efter att jag lagt barnen och A åkt in till frissan blev det även lite armar och magövningar. Överlag - nöjd! 

Hann även med dusch, iordningplock och dammsugning! PLUS 1,5h i soffan framför en film! Bra onsdagkväll! ;-) 

Tjingeling 
Kom tillbaka från rundan 2 minuter innan regnet anlände! Men fin regnbåge blev det efterråt! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar