fredag 31 juli 2015

Barnens gård

Igår hade vi en härlig dag på barnens gård i Karlskrona. Vädret var helt ok, inget regn och ganska mycket sol. Från början va det bara vi och Agneta, men Emma, Emilia, Robin, Erika och Ellie tog oxå en tur. Så roligt! Både för barn och vuxna ;-) 
När vi kom hem for jag och Erika vidare in till Växjö för att bli fina inför lördag ;-) mammorna ska till strand och härja! 
Nya naglar, och jag gick helt bananas haha! För att annars alltid ha naturella alltså haha! 

Nehe nu ska jag ta med huligan ungen ut och plocka blåbär! Ville börja få tänder och har idag lite feber! Nu har han legat och sovit i min famn i ca 40 min! 
Himla typisk med feber i familjen när man ska vara hemifrån i över ett dygn! Men få hoppas det går bra! 

Tjingeling! 

(Skrevs tidigare idag men blev vist inte publicerat!) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar