torsdag 2 juli 2015

En av de bättre torsdagarna

Vi började denna torsdag med sovmorgon, hur glättigt som helst! Sen for jag och Ville in på lunch med kollegan Jessica :-) va så längesen vi sågs, typ julfesten tror jag. Herregud vad tiden går! 

Eftermiddagen spenderades sen på baksidan! <3 tyckte så synd om Theo som är så förkyld, men tillslut blåste jag upp den lilla poolen och fyllde den med varmt vatten! Håller tummarna att han inte ska bli värre! 
Pappa kom hem med ett nytt parasoll som Theo självklart skulle hjälpa till med ;-) 

När barn somnat tvingade Anton iväg mig på en springrunda (självklart den vanliga korta!) men jag kom iaf iväg och sprang utan något stopp, även om det inte är mer än 1,6km. Efterråt när jag fått tillbaka välmåendet (haha) blev det lite styrka oxå! Så sjukt nöjd över mig själv faktiskt. Men säg inget till Anton, jag va väldigt emot det idag i denna värme :-)) 
Taskmörten smygfotade och la upp på instagram! 😡 
Men nu är klockan alldeles för sent! 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar