måndag 13 juli 2015

Känner igen symtomen..

Jag har mått lite dåligt om kvällarna sen i torsdags.. Vet inte om det är mina värden  som låg lite lågt nu sist som spökar eller om det är något annat skit i kroppen. Men jag få väl ge det en vecka till, kan ju även vara så att jag helt enkelt är trött. Och troligen har väl min läkare semester som alla andra. Nåväl, vi få väl se! 

Som tur är känns det bara om kvällarna så idag gick jag upp lite innan barn och sambo för ett litet träningspass nere! Känns skönt att ha det gjort på morgonen! Ska försöka komma upp imon oxå ;-) 

För övrigt har vi inte gjort så väldigt mkt idag, fikade med Sara, Pål o Agnes i öhr! 

Igår kom pappa när vi åt frukost på ett spontanbesök! Blev en heldag med tur till Toftastrand och fika. Sen vidare till Älghult för fiske och grill. Theo va såå lycklig. Fiska och åka båt med morfar är livet! <3 
Låter så tramsigt, men att se DEN lyckan i sitt barn är helt fantastiskt! Stolt som en tupp. Han kollade till fiskarna hela tiden! Fyra fick vi, men dom fick komma tillbaka i sjön igen! Verkligen en underbar dag med skönt väder. 

Nehe nu ska jag sova så jag slipper må dåligt! 
Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar