söndag 19 juli 2015

Slut för denne gång!

Det går trögt med bloggandet nu IGEN känner jag. Men så härligt vi haft det i helgen. Igår började det med regn men efter en shoppingtur sprack det upp och Vi for ut till Tylösand! Blåsigt, men låg man ner va det helt okej. ;-) framför allt va det vindstilla inne i tältet hos Ville. Haha 
Men vi var inte direkt ensamma.. 
Medans de andra plockade iordning gick T och jag på after beach, alltså vilken folkfest det är. Alla åldrar och så härligt. Hade så gärna stannat! 

Men istället åkte vi tillbaka till hotellet och snyggade till oss för kvällens sjuuukt goda mat. Mums mums mums!
Det där skulle jag kunna äta resten av mitt liv om Jag va tvungen att välja en maträtt ;-) och självklart världens bästa efterrätt! 10/10.. 

Efter frukosten idag packade vi, vinkade hejdå till mamma och Lasse <3 som (avis) åkte vidare till Ullared. Men skickade såklart med en shoppinglista! ;-)  vi for till Halmstad arena och badade i deras äventyrsbad. Strax efter 12 åkte vi hem med sovandes barn där bak. Utmattande efter en underbar helg! 

Imorgon är det måndag....semestervecka nr 2 på ingång! *GILLAR* 
Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar