onsdag 15 juli 2015

Lösning tills vidare!

Gårdagen började med TRÄNING. Vist det, andra dagen! Sen cyklade jag ner till Ica och köpte frukost! Pappa kom lagom till frukosten oxå. Sen körde pappa, jag och barnen in till Växjö. 
Till Villes dop flyttade vi ut ett litet "caféset" från det inglasade till trallet. Och det blev så bra att ha de där att jag inte ville flytta tillbaka det. Så nu har det gapat tomt där inne.. Så i måndags kom jag på att de här "pallsofforna" alla gör just nu kunde ju bli en billig lösning. Trotts att jag helt ärligt inte är helt förtjust i dom. Men om man inte målade de vita tyckte jag att det ändå blev okej. Så nu väntar jag bara på tyget som ska sitta på madrasserna. Men tillsvidare få ikeaplädarna vara stand-in ;-) fördelen med dessa soffor är ju att det tog 15 minuter att få till. Och plötsligt har vi en "soffa" där minst 4vuxna utan problem få rum.. Jodå vi testade igår! 



På kvällen igår kom Sara, Pål och Agnes. Blev en toppenkväll som vanligt, fint väder fick vi oxå och äntligen kunde man sitta ute och äta igen. Fast vid 9 fick vi snällt gå in då det blåste upp lite. 

Idag är vi lite sega, men ska strax gå upp. Tror det blir en sväng i skogen sen, ja kanske stora skogsrundan...kanske! ;-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar