söndag 5 juli 2015

Varför inte ta det en gång till?!

Vilken helg!!!! Å önskar att den inte tig slut! Dagen med stort D för mamma igår. Hennes 50-års present från mig och moster! Fallskärmshopp! 
Grym va hon! Hela släkten va med och kollade så efterråt åt vi lunch ihop <3
Vi är inte riktig familjen "fotogeniska" Haha, men alla kom med iaf, typ! ;-) 
Och när vi ändå va i Borgholm stannade vi till hos Louise och Nicke en stund! Sånt underbart "hus", man blev inte lite avis ;-) 
Efter två timmar åkte vi till Kalmar för grill och mys med mamma och Lasse! 
Superhärlig kväll och efter maten blev det långbord med grannarna! :-) 

Sen kväll, tidig morgon! Vid 6.20 tyckte ville o Theo det va dags att stiga upp! Men tur va det för vilken dag vi haft. Morgonmys i resesängen, Underbart väder, härlig frukost i trädgården, mc-tur, Öland, sol, bad, en av de godaste Cesarsallader jag ätit, glass, paj och världsklass på umgänget! (Trotts övertrött 3åring vissa perioder) 
Kan inte fatta att det va så varmt i havet.. Jag som ALDRIG badar...ALDRIG! Det måste varit över 22 grader. Jag låg liksom i och badade, tror nästan aldrig jag och Anton har badat så länge ihop! Till och med ville fick bada lite i havet. <3 han älskade det! :-) 

Tack BÄSTA ni för en helg vi kan leva länge på. Men imorgon vore jag glad för lite regn! (Satan vad jag bränt mig) det är viktigt att smörja barn, men tydligen är det lätt att man glömmer sig själv. Aj aj på både A och mig! 

Tjingeling 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar