tisdag 21 juli 2015

På med skydd :-)

Jag vet inte om jag sagt detta MEN, två veckor efter att jag bytt min förra spräckta skärm, spräckte Jag den nya... Ja fyyyy fan så irriterande rent ut sagt! Jag blev så irriterad att jag inte ens orkade bry mig :-p skickade bara till Micke och bad honom beställa hem en ny skärm. Så ikväll har jag fått den bytt...IGEN! 
Nej mamma, än har jag inte satt på ett skydd. Ska leta reda på det Direkt imorgon när jag vaknat. ;-) 

Jäkla väder det varit idag, man blir inte sugen på nått. Träning?! Blärk för att springa i regn och hemma övningar känns så tråkigt. Vad gör man då? Jo man bokar pass på idrottskliniken och plötsligt infann sig träningsviljan igen! 
Gött imon kör vi igen! Fast hemma! 

Passade även på att baka lite bullar 👌🏼 

Godkväll och... TJINGELING! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar