måndag 27 juli 2015

Lur är inte o.k

Alltså på riktigt har jag INTE bloggat på sista tiden för att jag ska slippa klaga.
Men nu jäklar börjar jag bli bitter på riktigt! Satans väder så tråkigt det är! Smått smått smått börjar paniken krypa fram. Jag är ledsen för barnens skull som älskar att vara ute och bada, jag är ledsen för Antons skull som faktiskt bara är ledig 4 veckor (till skillnad från mig som är mammaledig!) Men framför allt är Jag ledsen för jag hade behövt lite sol och värme nu. Barnen hade haft en gladare mamma och Anton en nöjdare och lätthanterligare sambo! Varje dag letar jag resor men fy faaan vad resebolagen höjer resorna nu. Det gör mig så arg. Förra veckan va vi inne på Resia..bokar?! Japp vi bokade en resa! Så säger resiatjejen "konstigt, Jag kan inte boka. Jag försöker igen, de verkar ändra lite på priset." Vi kom över en bra deal på 13000:- för hela familjen.. "Sådär, nu gick det!" Nöjda och glada va vi...vi skulle betala innan den 27 (idag) annars släppte de den igen. Alltså preliminärbokade! När vi sen sitter i bilen och kollar igenom bokningen ser vi plötsligt att det står 16500:-...! OJ DÅ! Resiatjejen glömde vist att nämna att den "Lilla" prisändringen var på 3500:- (BITTER) 

Så imon ska jag se vad "vår" resa ligger på igen! För inte har vi betalat, så luras man INTE! 

Tjingeling från bittermalin aka soltörstande mamman! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar