fredag 31 juli 2015

Wohoo äntligen!

Imorgon är det dags, barn och sambos stannar hemma och mammorna ska på tripp! Ska bli så kul, 7 månader sen man va någonstans själv (eller ja, troligen ännu längre egentligen) men kaoset är ett faktum...

 HUR packar man?! Vad ska jag ha på mig på kvällen, byxor eller klänning, kommer det bli kalt på kvällen, tänk om det blir fint väder...ja bikini måste ju med då! Behöver man strumpbyxor kanske..Smycken, guld eller silver?! Oj då, fullt i väskan.. SKOR?! måste ju ha minst två par. Hm, vad ska jag åka i?! 

Nä..det här går inte. Jag måste sova om jag ska klara av morgondagens festligheter! Godnatt ;-) 

Btw, helt knas att Ville blev 6 månader igår. Älskade underbara och glada unge! Så mycket kärlek vi känner till dig <3 

Inlägget imorgon kommer nog utebli..eventuellt :-p
Tjingeling ;-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar