måndag 15 oktober 2012

15 Oktober

Så har snart Måndagen gått igen, den kommer snabbt tillbaka men den är fort över =) Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Förutom när jag gick ner till cafét, men påväg hem stod det som spö i backen och så har det fortsatt hela dagen. Så Theo fick sova vidare inne i vagnen istället för ute som vanligt. Under tiden började jag måla taket igen uppe i vårt sovrum och en bit han jag innan lilleman vaknade.
Annars har Theo haft en riktig dålig dag, såå sur.. Några leenden har han väl bjudit på men skratt har snabbt blivit till gråt och så har vi fått börja om igen. Så när Anton kom hem och efter vi ätit flydde jag verkligheten en stund och gick upp för att måla vidare.. Så nu är två av tre strykningar klart =) Imorgon ska vi kolla på tapet för en fondväg och det kan kanske även bli att vi beställer heltäckningsmattan (som Anton tjatat sig till) Så inom några vecka kanske vi sover där uppe, vem vet! Anton har varit jätteduktig och städat vår "kaos"garderob så nu är den jättefin. Bra uppdelning va?! Jag målar tak och A städar garderoben ;-) 

Nehe nu ska Theo få mat sen är det läggning så Anton och jag kan få mysa lite själva framför Tv:n! 7
Tjingeling!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar