torsdag 18 oktober 2012

Halvtid..o

Har inte hunnit med att blogga nu i veckan, istället har det varit högprioritering uppe i vårt sovrum. Duktiga har vi varit minsann. Taket är färdigt målat, taklister är målade, 1 av 2 dörrkarm + fönsterfoder målade. Och idag blev vi också färdiga med en andra strykning av väggarna.. Så nu är det fondväggen som ska tapetseras, och dörrkarmen in till garderoben och så golvet kvar. Sen så är vi klara. Då kan vi äntligen flytta upp, så ev blir det till nästa helg. Roligt! Ska bli så skönt när Theo kan flytta in till sitt rum, tror han kommer sova ännu bättre när han slipper störas av Antons nattliga samtal och frivändningar (hehe).. Jag kan ju åtminstone ha öronproppar :-p

Imorgon ska jag försöka hinna med en promenad sen ska vi in till stan. Hitta en vit body till fisen sen ska jag förhoppningsvis träna medan Theo ska vara med Anton och Alexander. På kvällen ska Theo och jag till Emma o Emilia för fredagsmys, A,A och A ska på Öster..

Nu går mina ögon i kors, bäst att gå och lägga sig.. Vi fick ju en rolig överraskning ikväll också, vår toalett nere har gått sönder. Så kul.....suck!! GODNATT!!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar