torsdag 25 oktober 2012

Ny favorit

Ikväll har jag varit på step-pass och jädra va kul det var :-) efteråt var jag på kvantum och handlade, och vad hittade jag där?! Den nya Maraboun..mm! Galet god, testa den ;-)

Nu sitter jag i soffan med A och har precis lagt en väldigt trött kille <3 Har lite smått seperationsångest inför imorgon natt. Känns väldigt konstigt att han inte kommer sova i vårt sovrum längre. Fast det ska bli mysigt att äntligen flytta upp på övervåningen också :-) Så snart ska jag krypa ner i sängen och lyssna lite extra på Theos små söta ljud och lugna andetag! Älskade onge <3   

..Jisses, vilken snöstorm det blev här ikväll förresten. Skönt att man inte behöver tänka på att man ska ta sig till och runt på jobbet imorgon :-p hihi!!
Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar