måndag 1 oktober 2012

Så var det Måndag igen

Igår bestämde jag mig, från och med nästa Måndag är det skärpning som gäller. Bort med det onyttiga och Hej träning minst två gånger i veckan, lång promenader med Theo och inget mer godis eller onyttigheter..förutom på Lördagar ;-) Jo en dag tycker jag det är okej ändå. Men hårdträning ska det bli, nu vill jag ha bort den här "efter gravidmagen" tills vi åker i December.. Iallafall så pass att jag känner mig som mig själv igen och inte behöver gå och dra in magen.
Börjar lite försiktigt redan idag, var nere på babycafét imorse och efteråt gick jag till Ica och köpte nyttig mat och så tog jag en rask promenad hem. Nu har fisen legat och sovit ute i vagnen i snart 2h och jag har röjt undan lite här hemma. Vid halv 4 sen åker vi in till stan där jag lämnar över Theo till Anton så att jag kan åka och träna. BodyPump klockan 17, ska bli skönt. Nu har jag varit borta från det i över två veckor. Troligen träningsverk imorgon då.. Härligt!!

Nu ska jag göra mig lite mat innan Theo vaknar! Tjingeling!  

2 kommentarer:

  1. Komplettera träningen med mitt program, den är jättebra för magträning. Puss!

    SvaraRadera