fredag 12 oktober 2012

Äntligen helg

Jädra va flitiga vi varit igår och idag.. Igår gick jag och Jessica Tärnebo-rundan och på kvällen blev det en lite tur ner till Braåsgården för Anton fixade äntligen till sin tatuering på överarmen. Idag har vi varit inne i Växjö på barnakuten igen för ett återbesök. Nu får det fasen räcka.. Åker inte in dit en gång till för meningslösa möten utan att de gör något. Då kan vi lika gärna gå i Braås. Klockan halv 11 var vi hemma igen och skulle egentligen åkt och badat med Emma och Emilia. Men tyvärr han dom inte så då struntade vi också i det. Tog en promenad runt Tärnebo idag också, nu när jag kan den ;-) Puh 1 timme och 10 min i raskt tempo, orkade knappt upp för vår backe här utanför hehe! Men jag känner mig riktigt duktig med långpromenad två dagar i RAD =)
Sen när vi kom hem låg Theo i babygymmet och jag städade undan lite. Jädrar va skit vagnen dra in nu när löv och grus ligger överallt. Så vist har vi varit duktiga? =)

Om 45 minuter ska vi vara uppe hos Agnetha och Arne för lite fredagsmiddag och fotboll. OCH imorgon Kommer MAMMA och Ellen =) sen på kvällen kommer Sara och Pål.. bra Lördag med andra ord!!

Trevlig helg!!! Tjingeling!         

1 kommentar:

  1. Tack för en Jättemysig dag med mycket gos med Theo och super duper Gofika ��

    SvaraRadera