söndag 7 oktober 2012

Sista kvällen med gänget

Jahaa, så va Söndagen här och imorgon börjar mitt nya liv.. Veckan har gått för fort och jag har INTE ätit tillräckligt med onyttigheter. Nåväl, så ikväll är det ju då sista kvällen med gänget. Jag, popcornen och colan ;-) Bye Bye!! Passar på och njuter!
Annars idag har vi haft sovmorgon och mysförmiddag <3 Sen bakade jag cupcakes, ska skriva upp receptet här sen. Antingen ikväll eller imorgon! Och så har jag varit iväg på ett BodyPump-pass nu ikväll. Va så otroligt otaggad hela passet men jag tog mig igenom det och ökade till och med lite vikter.
Igår på 25-årsfesten va det jättebra med supergod mat, roliga lekar och tipsrunda. Theo skötte sig och låg snällt i vagnen. Klart det är roligt när många kommer fram och pratar lite, hela tiden nya ansikten som dök ner hos honom =) Vi var hemma klockan halv 12 och sen sov Theo till halv 7 imorse innan han vaknade för att få lite mat. Sen somnade vi om igen, hur mysigt som helst <3

Imorgon blir det babycafé igen och sen umgås med Emma och Emilia!
Tjingeling!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar