söndag 14 oktober 2012

Bra avslut

Fullspäckad helg och verkligen fullspäckad dag.. Igår kom mamma och Ellen hit på besök under dagen och på kvällen var snälla Sara och Pål här. Theo fick världens mysigaste flisdräkt, perfekt när han ska åka bil. Varm, mysig och jättelätt att få på! <3 TACK igen!!
Idag har vi först varit i Åseda och badat hela familjen, kul för Anton att få se hur kul Theo tycker det är i vattnet. När vi kom hem gjorde jag cupcakes och slängde i mig lite mat. Sen hämtade Emma upp mig här hemma för att åka in till medley och träna. Först körde vi ett CXworx-pass på 30 min och sen var det cykel activio i 55 min.. Så det gav bra måste jag säga.., få se om man tar sig ur sängen imorgon ;-)
Vi får hoppas det, eftersom cupcakesen jag gjorde idag tänkte jag bjuda på nere på babycafét imorgon..

Bra start på nyttiga veckan nr 2, men å andra sidan började jag och Emma denna veckan med wienerbröd i Måndags och jag är ändå väldigt nöjd med mig själv vad gäller träning och motion. =)

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas ni haft en bra helg och är taggade inför en ny vecka!
Godnatt!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar