söndag 28 oktober 2012

Uppflyttade och nöjda

Det blev ingen lunch med Jessica igår. Det gick fortare för henne att ta sig runt på rundan än vad vi hade planerat och det tog lite längre tid för mig att ta mig utanför dörren.. Så ja, vi fick helt enkelt skjuta upp det till en annan gång! Så kan det tråkigt nog gå! Men lite bra blev det ändå för jag hade en hel del att göra här hemma. Nu är vi iallafall helt färdiga med uppflyttningen från sovrummet nere till sovrummet uppe och vad bra det blev =) Är så nöjd.. Trotts att det var skitjobbigt (rent ut sagt) för mig att Theo skulle sova i hans egna rum för första gången igår gick det oförskämt bra. Han somnade kanske runt halv 11, strax innan och sov till...SJU!! Då jag gick upp och väckte honom för att ge han mat...och kanske lite för att se så han mådde bra. Sen tog jag in honom till oss, där han så snällt somnade om till halv 10. Ja vi har verkligen fått en snäll liten kille, och trotts att han bara ligger 10?! meter ifrån mig nu så saknar jag honom.. <3 =)

Vi får väl se hur det går inatt, man kanske inte ska hoppas på att han sover lika bra. Men OM han gör det ska jag njuta och kanske inte gå och väcka honom imorgon..Kanske!! Det kan ju även bli så att han vaknar när Pappa Anton ska vingla upp för trappen när han kommer hem från "grabbkväll" inatt! (hehe)
Nåväl!!

Godnatt folket nu orkar jag inte hålla upp mina ögon längre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar