söndag 21 oktober 2012

Inte vår månad

Jaha så har vi eventuellt en vattenläcka i huset också. Denna månaden blir inte rolig. Anton har en självrisk att betala, jag måste betala ett nytt årskort på Medley, toalettstolen har gått sönder och vi ska betala resten på resan.. Och så nu ev vattenläcka i taket över köket. Men förhoppningsvis går det på någon försäkring, antingen vår hemförsäkring eller på "dolda fel"-försäkring.. Förhoppningsvis får vi veta lite mer imorgon. Men så irriterande, det är väl konstigt att allt ska komma samtidigt?! Nåja!!

Idag har snälla Sandra haft Theo så A och jag hunnit med att tapetsera i sovrummet uppe :-) Anton har också rivit ut det gamla laminatgolvet, så nu väntar vi bara på mattan sen är vi klara.. Jag började även med vår stora garderob, ut med allt och ner med hyllorna och så målade jag taket 1 av 3 gånger :-) kommer vara så trött på att måla tak sen, men fint blir det! Får fortsätta imorgon. Måste blir färdiga med det innan vi flyttar in i sovrummet och helst innan mattan kommer dit. Men det ska nog hinnas med, en strykning till imorgon och en till på tisdag. Inga problem ;-)

Igår var A med Adde och jobbade på ett hus i Tolg. Theo va inte på världens bästa humör så jag gick mest omkring med honom. Men tillslut somnade han och sov 1,5h och vaknade sen på ett strålande humör. :-) Så på kvällen lagade Anton gomat och så hade vi myskväll i soffan!

Ja det är synd att helgerna går så fort, men snart är det Fredag igen :-)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar