söndag 9 juni 2013

Bästa Fredagen På Länge!

(Detta inlägget är skrivet igår, Lördag. Men av någon anledning inte blivit publicerat) 

Hade en sån härlig dag igår, först med min underbara lilla familj. Tog en cykelpicknick till Sandskog och sen myste vi i trädgården en stund. 
Påvägen hem var någon vääldigt trött! 

Sen gjorde jag mig iordning och åkte in till Växjö för att möta upp fina Emma o Kamilla för AfterWork/baby :-)) hade en jättetrevlig kväll. Skulle först åkt 10 bussen sen tänkte vi tagit 12.15 bussen men det slutade med 02.15 bussen hem
Istället ;-) sov som två små grisar så det blev lite längre att gå än vi hade tänkt från bussen hem till oss. Men det var en väldigt skön promenad när vi väl fått upp ångan :-)) haha! 

Och såhär dagen efter känner jag mig väldigt glad för den turen vi fick ute. För idag mår jag inte allt för bra och troligen hade det varit värre utan lite extra frisk luft som vi fick :-p 

Nu ska vi åka in till stan för lite inhandlanden sen ska vi möta upp Alexander med vänner och ev spela brännboll och kubb. Framåt kvällen blir det grill också. Hmm, hoppas jag ska piggna till ;-) trevlig Lördag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar