torsdag 27 juni 2013

En sån dag, eller 1,5 dag!

En sån dag.. 

Eller ja, Dels försvann ALLT från min iPhone i går kväll, förutom mina kontakter..tack och lov. Så det var bara att börja om från noll med allt annat. Alltså hans det inte med något inlägg. Men igår på förmiddagen åkte Emma, Freddan, Emilia, Lisa, Kalle, Axel, Kamilla, Macke, Lova och så jag och Theo in till simhallen.. Alla barn (och föräldrar) haha! Hade jättekul och efteråt åt vi alla lunch. Verkligen en toppendag trotts det evighets regnet som var! 

Idag däremot har Theo haft en riktig jäkeldag där det bara varit jäkelskap i huvudet och när jag sagt nej har han blivit dö-förbannad med skrik och slängt sig på golvet.. Heeelt underbart att vara mammaledig en dag som denna ;-) så jag packade in ungskrutten i bilen och åkte in till Växjö för att möta upp Julia och Wilma som redan var inne i stan. Då blev dagen genast mycket bättre. <3 

Nu ska jag sova och hoppas att vädret bjuder på sol och värme imorgon så vi kan vara ute en massa. På kvällen spelar A match, och kanske att det blir vår tittar-debut iår ;-) kanske, beror på väder och vind..  :-p Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar