onsdag 19 juni 2013

Stopp

Nu får det vara nog med flugor och mygg i huset. Idag åkte myggnätet upp och det är så otroligt fult, men effektivt.. 
Mycket mer har jag inte hunnit med idag, T fick sin 1-års spruta på morgonen och han har inte varit glad.. Tror febern kom ganska snabbt efter sticket. Så två cykelturer, en promenad med vagnen, 100 tårar vid läggningsförsök, gungat och myst i den nya hängmattan.. Alla försök till att få honom på bättre humör. Och tillslut somnade han i knappt en timme sen började allt om :-p så roligare kunde vi väl haft idag. Men imorgon blir det en fullspäckad dag med morfar i stan! Kanske att vi träffar Sara på en fika oxå :-) 

Igår hade jag en toppendag med solsken och en härlig sommarkväll.. Bättre födelsedag kan man inte önska sig :-) fick nya matsalsmöbler av Anton och svärföräldrarna, eller ja vi ska åka och köpa dom själva. Men jag behöver inte betala något :-) hur perfekt som helst! 
Längtar tills vi kan åka och hämta!!! 

Såg oxå igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig att mina gurkplantor börjat få små gurkbäbisar :-D så himla roligt, snart kan vi snaska på dom.. Wihoo!! 



Men nu väntar disken. Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar