måndag 17 juni 2013

Ett hopp i kroppen

Hur kommer det sig att varje gång man fått ny energi till att söka nya jobb, så känns det i kroppen som att man redan fått nytt jobb? Det liksom blir en pirrig och lite spännande känsla i kroppen som gör att man känner sig sådär nöjd och nästan lite som att man vore nykär...?! :-p Ja i det nya jobbet alltså.. haha! En kompis till Alexander ska försöka hjälpa mig in på ett företag i Växjö, men även om det inte skulle gå vägen så känns det som att jag har massa energi över till att söka fler.. Och bara det är en superskön känsla. ;-)

Nog om det.. Jag kan skriva lite om i lördags istället, då det var den stora festen här hemma.. Som blev otroligt lyckad och jag är så glad att i stort sett alla kunde komma. Det var skönsång, paket, tårta, lekar, grillat, god dricka och självklart musik och DANS =) Jag är helnöjd och jag hoppas alla andra var det också. Det här gör vi om när ljuva 30 börjar ;-)
Tog mest bilder med systemkameran så jag ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder, men först ska jag fira min riktiga födelsedag imorgon. Men det är perfekt att börja fira födelsedagen tre veckor innan själva dagen.. För då får man paket en dag varje vecka i tre veckor, hur bra är inte det? ;-) 

Trevlig kväll till alla där ute! =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar