måndag 24 juni 2013

Så fint det blev!

(Skrevs igår men publiceringen misslyckades) 

Klockan 10.17 var vi på Ikea och det var lugnet före stormen. Men vi visste ju vad vi skulle ha så efter ca 40-50 min var vi helt färdiga, till och med hämtat grejerna på plocka-själv-lagret ;-) Gick och åt sen vidare till kassan. Medan Anton stod där gick T och jag upp till Hansa och en snabb visit för att leta efter en klänning på Lindex, dock slut där också. Men hann shoppa en jättefin tröja på VeroModa för halva priset. Hade nog kunnat hitta massa om jag inte haft så bråttom tillbaka för mer än halva butiken va på rean. Oj vilket himmelrike jag kunnat hamna i.. Nåja! Vi var hemma tidigt så vi har till och med hunnit skruva ihop hela matsalsmöblerna :-D och vi blev så himla nöjda!!! 

Nu ikväll har vi bara suttit och myst i soffan, kollade på den nya Snövit filmen på Viasat Film och den var faktiskt riktigt bra. Så inte fören nu har jag kommit i säng :-X hm, tur det är semester innan jag börjar jobba igen så jag inte behöver vända tillbaka på mina egna sovrutiner ännu. Men faktiskt tror jag det beror på att det är så ljust ute, underbara sommar :-D 

Var ute och skördade det första i växthuset ikväll också..woho! Såg även små små små tomater som är pågång! Rooligt!!!! 

Här kommer dagens bilder! Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar