tisdag 11 juni 2013

Tårtbak och student

Vi kör på med fullt ös om dagarna.. Igår var T och jag inne i stan mellan 11 och halv 4, lunch med Emma hann vi med också! Vid halv 5 sen åkte A på match och senare på kvällen åkte T och jag ut till Böksholm med Sandra, Tuvan och Erika.. Tjejmys med goda kladdmuffins :-)
När vi kom hem och Theo somnat gjorde jag fyllningarna till Agnethas tårta som jag sedan la ihop..

Idag har jag gjort klart tårtan och levererat den, plockat i ordning lite och tvättat. Nu ikväll har vi varit på Lindas student, kan inte fatta att det var 6 år sedan man var där själv. Helt galet ju!!!

(Dagens tårta, mobilbild) 


Imorgon ska vi nog bara ha en mysdag Theo och jag, kanske ut på en cykeltur =) Hoppas vädret blir lite bättre än idag, vill ha sol.. Och så såg jag ikväll att yr visar nu regn på Lördag.. va FASEN??? Bort med det!

Nä nu, mysa i soffan med kärlek.. =))  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar