torsdag 6 juni 2013

Fullspäckade dagar

Oj oj oj.. vår lille kille är nu 1 år, kan inte fatta att vi haft honom i vårt liv i ett helt år. <3 Älskade unge!!!


Som tur va tog A pappaledigt i Onsdags för det har varit fullt upp varje sekund dessa två dagar. Igår var det tårtabak i dubbelbemärkelse, städning ute och inne, hämtade bord och bänkar som vi haft idag.. Trotts väldigt mycket jobb har vi verkligen haft underbara dagar. Och vilket väder. Hur underbart som helst. Så har T för första gången ätit sött.. tårta TVÅ dagar i rad, undra hur besviken och sur han ska vara på oss imorgon när han inte får någon tårta :-p haha!! Men så igår kväll var Antons föräldrar här och bror, pappa kom också och stannade över inatt.

(Idag, presenter av fam. Köpman)

Idag har min släkt varit här för att fira mig som fyller 25 den 18 och så lilleman såklart.. Jag fick mest pengar och presentkort men så också en natt på Ronneby Brunn med T, A och Mamma & Lasse sista helgen i Juni! Ska bli så himla mysigt!! Längtar redan, men vi ska hinna med mycket kul innan dess ;-)
Theo har fått massssa paket =) Gungställning, gunga, mini Pool, skottkärra, kläder, sandlåda, golfklubba (av farbror, för Tiger Woods började tydligen när han va 2 år så T måste ju vara tidigare, haha!) Och en cykelsadel som ska användas imorgon. Ja, vi har verkligen haft en underbar dag!

Bilderna får säga allt ;-)



Här har vi också tårtorna, i den med chokladpinnar runt har jag vanlig ljus botten, jordgubbsmousse och vaniljkräm. Gräddtårtan är en riktig sommardröm med ljus botten, jordgubbsmousse och rabarbermousse.. Verkligen supergod, frisk =) Väldigt nöjd med båda resultaten faktiskt.

Imorgon blir det en riktig myspys dag, först med familjen då jag lyckats deal:a till mig så A är hemma med oss. Sen på eftermiddagen ska jag åka bussen in till stan och möta upp Emma, ev Kamilla också på en AfterWork/baby ;-) Lite shopping, mat, något glas vin, och kanske en och annan drink =) Kommer bli så himla bra, det känns i kropp och själ att sommaren är här <3 LYCKA!!

Nu ska jag in i soffan och mysa med mannen i mitt liv innan det är dags att sova!
GoKväll!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar