söndag 30 juni 2013

Slutet på en bra helg

Så var det söndag kväll igen, imorgon är Anton tillbaka på jobbet medan jag och Theo är själva. Längtar något enormt efter semester nu, men det är 1 vecka och 5 dagar kvar.. Hoppas tiden kan gå fort, och sen bara suuuperduper sakta! :-p 

Men helgen har verkligen varit mysig trotts att det blev riktigt dåligt väder och knäppisarna mamma och Lasse glömde resväskan hemma (haha) Tur att jag hade endel med mig så mamma fick låna min långklänning på kvällen <3 hon var finast på hela stället i den! :-) 
Idag började vi dagen med en riktig långfrukost som vi klarade oss på länge. Sen blev det en liten tur på loppisen i ösregn, lite hittade vi ändå! Fast vi for hem mycket tidigare än vad vi nog egentligen tänkt. Men så blir det när man förväntat sig sommar fast det plötsligt blev höst?! 

Bilder när vi har det som bäst ;-) 




Ikväll har vi först ätit god köttgryta som A gjorde och sen efterrätt med kladdkaka och jordgubbar.. Vi såg två rådjur som skuttade igenom vår trädgård och sen upp i skogen. Första gången vi ser rådjur och då har vi ändå bott här i över 1år och 2 månader.. Så det var riktigt roligt! 
Nu ska jag ta och läsa lite. Hoppas jag ska bli på lite bättre humör igen. Men ibland kan man bara känna sig så överkörd och att man inte har någon som hjälpa en att säga ifrån. Men det går väl över..tills nästa gång! 

GoKväll! 

(Och den här veckan ber jag er att hålla tummarna så jag får ett välbehövligt samtal) Man kan inte hålla tummarna för hårt vad gäller detta :-p 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar