tisdag 2 juli 2013

Ny vecka

Igår hade vi Familjen Sjöstrand på fika sen åkte T och jag in till stan för att titta efter doppresent till lilla Wilma och sen träffa Anton för att gå till resia.. :-) vi ska se om vi kan få tag på en riktig billig sista minutenresa sista veckan i Augusti. Få ha is i magen några veckor till ;-) kul med lite spänning i vardagen :-p 

Idag har vi bara haft en mysdag och när det var dags för sovning packade jag in Theo i bilen och körde till Lenhovda. Hade för flera månader sen sett en perfekt doppresent OM Julia och Henkes lilla bebis skulle bli en flicka som jag trodde, men just då vågade jag inte chansa. ;-)  Och som tur va så fanns den kvar!! 
Nu ikväll har vi varit hos Herr och Fru Stenmalm och grillat. Så himla gott!!! Och som vanligt supertrevligt! 


Nu däremot är jag trött så ska slänga huvudet på kudden! ;-) gäller att passa på. Imorgon blir nog en lång men rolig dag! 

Godnatt på er :-)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar