lördag 27 juli 2013

Shopping, fika och bakning!

Tummen upp för sånahär dagar när man klivet upp i bra tid och barn väljer att ta sovmorgon till 9.50. Då får mamma och pappa äta frukost och mysa lite vid köksön i lugn och ro vilket inte händer speciellt ofta. Vi kanske om vi anstränger oss kan räkna till tre gånger som detta har hänt det sista året :-) 
Men sen när T väl vaknat och fått lite frukost styrde vi två bilar in mot stan. Shoppade skor och lite kläder till vår växande kille och jag köpte mig en fin klocka på 70% rea ;-) nööjd!!! Men ändå väldigt ledsen för att min gamla klocka plötsligt är spårlöst försvunnen! Hoppas trotts mitt nya inköp att den lika plötsligt ska dyka upp igen trotts att jag letat överallt! Då kan jag ju byta lite :-)) 

Runt halv 4 åkte jag och Theo hem medan A stannade kvar i stan för att se Öster matchen. Vi fick finbesök av Emma och Emilia. Barnen badade i poolen och nya vattenspridaren medan vi vuxna fikade ;-)

Nu ikväll har vi ätit bakad potatis med räkröra och sallad. Så gott och länge sedan. Sen blev det även lite bullar och en omgång chocolate chip cookie som vi ska ha som fika påväg till Gbg med Lisa, Frank och Alli imorgon! 

Och med den bilden säger jag GODNATT!  :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar