lördag 20 juli 2013

Ingen Service

Något har hänt med tre, har inte haft någon mottagning på hela dagen! Men nu testar jag att skriva så får vi se ifall jag får upp inlägget sen :-) kanske kan lura mobilen i någon minut om jag stänger av och startar om. 
Nu var det några dagar sen jag bloggade, men annars tycker jag att jag varit väldigt duktig på att uppdatera sistånde! Men i torsdags kväll var vi hemma hos fina familjen Sara&Ambjörn. Sysslingarna lekte på tills dom så duktigt somnade så vi fick lite "vuxen"tid innan vi åkte hem! Så otroligt roligt att träffas lite och bara umgås. Och så god mat! Mums :-) 

Igår var pappa här, sen åkte han och A till Älghult och fiskade. Theo fick vara hos farmor medan jag åkte in till stan. Man behöver lite egentid om så bara för att få åka in till stan ett par timmar i lugn och ro :-) Passade även på att ta en fika med bästis <3  på kvällen när fisen somnar myste A och jag bara i soffan framför en bra film..


Idag har vi haft en grymt bra dag med Sara och Pål! Vi åkte till Ramkvilla vid 11 tiden och när vi kom dit blåste det helt fruktansvärt mycket och helt igenmulet. Men vi ville iaf stanna en liten stund och vi hittade ett ställa i lä. Och bara efter en halvtimme sprack det upp och plötsligt var det klarblå himmel. Så idag har vi jäklar fått färg ;-) röd möjligtvis, men färg som färg eller?! Haha! Fick även sällskap av familj Sandra&Jens och Robin och Erika! Ikväll har vi varit hos Adde och grillat. Men vi stannade inte så länge för vår lille kille var trött efter all värme och sen långbad i poolen! <3 lilla hjärtat! 

Nu ska vi nog strax och gå och lägga oss. Imorgon blir det en ny dag i solen fast då med efterlängtade Emma, Freddan och Emilia. Så hoppas vi att även Kamilla, Macke och Lova dyker upp :-) älskar semester <3 :-)) 

Godkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar