lördag 6 juli 2013

Semestern är här!

I Torsdags ringde Anton hem till mig på förmiddagen och hade ångrat sig. Så igår gick han/vi på semester en vecka tidigare än vad han egentligen tänkt sig :-) 
Så på dagen igår tog T och jag en riktig städomgång i huset..eller ja! Jag plockade in och T rev ut.. Men dammsugaren va rolig att gå efter så då fick vi faktiskt lite gjort ;-) 
Vid halv två gick jag upp med busungen till farmor Agnetha och farbror Alle för att kunna göra färdigt Julias beställning till dopet som är imorgon. Cupcakes med rabarnermousse-fyllning och jordgubbsfrosting! Då jag denna gången bara bakar och inte fixar någon dekoration har jag bara tagit en vanlig mobilbild. På kvällen gick vi upp till AoA på semestermiddag och hämtade upp vår lille kille som haft jättekul! Vi kom hem runt halv 10 på kvällen och sens dess har jag inte hört av honom. Inte ens ätit välling inatt :-) då är man trött! 

Gooosa med Egon :-) 


Så nu ska jag laga frukost åt mina trötta killar som ligger uppe och sover 😴 
Vid halv 10 åker vi in till simhallen och badar med Emilia, Freddan och Emma! :-)) TREVLIG LÖRDAG! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar