fredag 26 juli 2013

Varmt och gott

Efter nästan 1,5 h med samtal hit och dit slutade det hela med att det var posten som var skyldig mig 2000:- istället för att det var jag som skulle betala nästan 7000:- :-p så kan det gå. Jag tackar och tar emot som en glad tjej :-)) perfekt till semestern får jag väl säga nu ;-) 

Efter allt detta galerier (?!) så begav vi oss till Ramkvilla och badade. Det har inte varit jättemycket sol idag men varmt och i vattnet var det 25 grader.. T låg i som en säl och tyckte det var hur gutt som helst. Massa bus med Erika blev det ;-) 

Sen fixade A och Jens lite med badrummet uppe som ska bli klart imorgon.. Är det tänkt! 
Trotts det tog vi oss tid med en grillkväll hos Robin och Erika med Sandra, Jens och Tuvalie! :-) väldigt fin kväll! 
Och när vi kom hem och jag skulle stänga växthuset gick jag upp och hittade massa hallon som äntligen kommit nu :-) så galet gott med vildhallon! Mums mums! 

Godnatt! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar