måndag 22 juli 2013

Friheten på pallen

Så va vi tillbaka i vårt älskade Kalmar och har haft en dag ihop med mamma och Lasse innan vi beger oss vidare till Öland med svärföräldrarna imorgon. Skönt att mellanlanda här innan vi behöver fortsätta . Lasse och jag tog en tur på motorcykeln till Pataholm där vi stannade och fikade. Alltså en motorcykel skulle man ju ha. Det är den bästa känslan jag vet <3 :-) I ena stunden skulle jag själv vilja lära mig att köra men i nästan känns det så härligt att bara kunna sitta där bak och njuta. 

Vid halv fem kom familjen Peter (Lasses yngsta son) hit för att grilla och umgås. Så himla roligt när vi väl träffas :-) deras lilla Liam har blivit så stor. Så vi hade en perfekt barnvakt hela kvällen! 


Sen for killarna iväg för att spela tennis och efter att T somnat gjorde mamma och jag knäckebröd som Emma tipsat om. Tyvärr stod det inget i receptet om att man skulle olja in bakplåtspappret så det var inte många vi fick loss. Men väldigt goda blev dom och vi fick iallafall några små bitar var! Om T vaknar tidigt imon ska jag testa en sats till. Men nu ska jag sova. 
GODNATT! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar