tisdag 16 juli 2013

Jag kan bara inte

Imorse klockan 9.40 såg det ut såhär! 


Och så har det fortsatt för Klockan är kvart i 10 och jag kan bara inte gå in ännu.. Det är 21 grader ute och det är bara helt underbart.. Varför kan inte varje kväll vara såhär. Men å andra sidan hade det väl inte varit såhär härligt att sitta ute då. Troligen hade jag också suttit inne bredvid A och kollat fotbollen i så fall..

Idag vaknade T tidigt, redan vid halv 8 när mamma och Lasse packade. Så det har varit en lång dag för herr Nilsson som endast sovit 20 minuter.. Vi har varit på stan och letat efter några bra "börja-gå-i-skor", Anton har letat skor och kläder. Sen var vi på en liten cykeltur till slottsparken och hade lite picknic..endel gå-träning blev det också! viktigt!! :-) 



Och så råkade jag köpa en ny vagn :-p eller ja, A betalade 32% haha! 

Hur fin som helst iaf och den fick högsta betyg av T som somnade i den nu ikväll när vi gick hem.. Adde och Linda kom förbi efter en dag på Öland, så vi var ute och åt på larmgatan 10. Verkligen jättenöjda med maten! :-) 


Om man inte ens vaknar när man blir flyttad från vagnen till sängen..få ny blöja och blir avklädd, då är man trött!! 

Och nu sitter jag och funderar på om vi skulle ta och vara kvar i Kalmar tills torsdag morgon.. Har haft en sån fin dag att jag bara inte vill åka hem.. Men och andra sidan kan man ju vara kvar tills kvällskvisten imorgon innan vi kör. Ja vi får väl se hur det blir!! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar