onsdag 10 juli 2013

Två timmar!

Jag är så superduper trött så det blir ett kort inlägg ikväll.. Kom hem från vår korta men lyckade husvagnssemester vid halv 3 efter att ha stannat till en runda i Kalmar. Fick med oss massa kantareller som bästa farfar hade varit ute och plockar i morse <3 


Hur mycket som helst!! Men efter två timmar i världens tråkigaste semesterväder slog rastlösheten till igen. Och hungern ;-) så jag överraskade älsklingen med amerikanska pannkakor med frukt och bär... Och mycket ska de vara.. 
Blåbären är självplockade ifrån skogen på vår baksida! Galet gott!! 

Och efter det satte jag mig vid symaskinen igen, så nu blev vimpeln färdig...nästan! När jag trodde att jag var helt färdig hade undertråden tagit slut :-/ så jag la undan det tills imon. Har ca 5 min kvar..sen är den första färdig! Ska bli roligt att sätta upp i Theos rum :-) 

Nu sova..husvagn är mysigt.. Men med tre som snarkat extra mycket pga förkylningar och två av de tre som även fått i sig lite dricka. Har jag inte fått sova så väldigt bra inatt. Så nu ska det bli grymt gött :-)) 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar