fredag 26 juli 2013

Det där med egen trädgård!

Det har nästan varit för bra för att vara sant.. Men det var vi värda efter den här "istid" som varit. Äntligen en sommar med massa sol, bad och värme!

Ikväll sitter vi ute med varsin mojito och en unge som ligger och sover i normal tid <3   Det har varit riktigt skönt med en hemmadag och vi har fått massa gjort.. Ett helt badrum om bara rörmokarn kommit som han sa igår ;-) nu ser det ut som en enda röra, men vi hoppas det snart ska vara på plats! 

Gick ute på trädgården innan och ibland när man bara går och trivs så kommer man plötsligt på att allt detta underbara är MITT, vårt! Det allra bästa med att ha hus enligt mig är absolut trädgården. Trotts att det är endel jobb så är det underbart med egen trädgård <3 och speciellt när man kan hitta/ha såhär mycket gott i den.... 

Nu funderar jag på ifall jag ska börja sy upp en klänning, eller om jag ska fortsätta skjuta upp det! ;-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar