onsdag 31 juli 2013

Vad hittade jag väl där?!

Idag har vi styrt och ställt! Micke kom hit kl 7 och fixade inkopplingen för våra nya toalettgrejer (dusch, toa och handfat) jag och T sov som två små grisar utan att höra någonting! Tack och lov för öronproppar ;-) sen for jag in till stan för att laga min nya klocka som gick sönder på tåget Till Göteborg! Och fick även endel andra saker gjort och inhandlat.. 
När jag kom hem var Anton och Theo hos Arne och Agnetha så där träffade vi Eva från Skåne! Alltid lika roligt när det börjar dra ihop sig för kräftskivan :-D 

Sen gick vi hem för att städa iordning badrummet och inreda med lite nya saker från min shopping ;-) trotts att vi snart ska till Ullared kunde jag inte hålla mig. Å jag är så nöjd, äntligen ett badrum att trivas i. Sen satte A upp en klocka, även den köpt idag på rean..50% !!! Under tiden jag var i Växjö åkte även "hängstolen" upp ute i det inglasade, så den måste provas imorgon! 

Ikväll har jag sytt upp en klänning, sen fortsatte jag med en vimpel som vi hängde upp ute. Och när vi ändå höll på åkte tre pompoms köpt på Lagerhause oxå upp. (Fick be mamma köpa en vit i Kalmar då den var slut i Växjö) så den får vi sätta upp senare! Jaa så nu ser det lite ut som att vi ska ha barnkalas på altanen imorgon ;-) men vadå?! Det är ju mysigt! Haha!! 



Och apropå varit inne och lagat den nya klockan... Nu när jag skulle gå och lägga mig tog jag av mig min nya klocka och la den på sängbordet precis som jag brukade lägga min andra.. Då fick jag plötsligt för mig att jag skulle lyfta på sängbordet för klockan skulle ju kunnat ramla ner bakom. Och vad hittade jag väl där?!    Jo min fina KLOCKA!!!!! Å jag blev så glad. Nu är bara frågan om jag måste lämna tillbaka den nya? Jag har ju börjat gilla den oxå! Kan man ha för många klockor? Få sova på det... 

Godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar