torsdag 1 augusti 2013

Torkning

Jag är toktrött ikväll och det ska bli så skönt att strax få sova. Men just nu sitter jag på tork så mina nymålade naglar inte ska stötas emot. Tills dom har torkar får jag snällt vänta med att hoppa i säng :-) 

Idag hade dom lovat fint väder men det har blåst ganska kalt och en hel del moln. Så imorse for städ-djävulen i mig och jag rengjorde det ena efter det andra och så en vanlig städning på det och ute på altanen lite oxå.. Det är ganska kul när man väl börjat och känner att det blir så fint.. Jag minns knappt när jag städade huset ordentligt senast..jul kanske?! :-p man hinner inte så lång nu för tiden innan en lite herre inte tycker det är så kul med en städande mamma längre. Så oftast blir det dammsugning och städning av toalett som prioriteras.. Så idag känner jag mig väldigt nöjd :-) 
Anton har kört två lass till tippen oxå så även garaget är i skick igen.. Och vid fyra tiden gick vi upp till AoA för att resa tältet till kräftskivan på lördag! Sen for vi vidare upp till Leaskog för att träffa Kamilla, Cassandra, Jacob, Josse och Eva :-) så mysigt att sitta med denna utsikt och ett glas vin i handen 
Inte alls fel!! 

Nu har lacket torkat och jag ska sova! Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar