måndag 12 augusti 2013

Efterlängtad träff <3

Vi glömde köpa grejer till pappa i Lördags när vi var inne i stan så idag åkte T och jag för att fixa det. Fick några efterlängtade timmar med världens bästa och finaste Filippa <3 
Massa bus för T blev det :-)) 

När vi kom hem satte vi oss i soffan en stund och kollade på Barnkanalen. Hur mysigt som helst när han faktiskt stannade kvar i mitt knä och kollade på ett helt avsnitt av Djungelboken! Man få passa på medan han är nyvaken ;-) sen kom Anton hem så jag lagade mat och där efter gick jag upp i blåbärsskogen en kulle upp :-) lyx! 
Några Hallon tog jag i förbifarten också! 

Så fick jag den "braiga"?! Idéen nu ikväll kl 20.45 att jag skulle försöka mig på att göra marsipanrosor...ja, sagt och gjort. Vid 21.30 satte jag mig i soffan igen med två resultat i kylskåpet som blev såhär 
Faktiskt väldigt nöjd och hur roligt som helst. Så nu ska jag väl bara våga mig på ett marsipanlock...min största skräck! Men jag börjar bli allt mer sugen. Så jag får nytta av mina rosor som jag absolut vill öva på och bli bättre :-) roligt! 

Nu ska jag sussa kudden! Har fått så ont i nacken. Kände av det lite imorse men nu blir det värre för varje timme som går! Usch! GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar