torsdag 22 augusti 2013

Trotts på väg?

Ligger uppe i sängen med paddan och gör den sista planeringen för mina mousser till Christins tårtor som ska läggas ihop imorgon. Nu äntligen har jag bestämt mig och hittat endel bra recept och lite inspiration för morgondagens jobb :-) ikväll har jag fått ihop alla bottnarna.. 

För övrigt så har jag haft en över trotsig unge här hemma idag, man kan säga att mitt tålamod var när att ta slut. Men så kom Anton hem och där efter va Theo hans ;-) Imorgon klockan 4 går A på pappaledighet och jag på semester 👍 perfekt! Haha!
Annars så har dagen varit bra, ute på lång promenad med Sandra och Tuvan. Date med Emma och Emilia och så grillat till middag.. Mums, än är inte sommaren över. 
Har även gjort en sista stöt för att få jobbet på Visma, lika bra att utnyttja när det finns fina tillfällen.. Å vad jag verkligen vill det här....

Avslutar med en bild.. Längst ner till höger är Theo på sommarpresenten från farfar för precis 1år och 1vecka sedan.. De andra två är tagna idag. Vår lille Fis, vart har tiden tagit vägen? <3 

Godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar