tisdag 20 augusti 2013

Grattis bÀsta pappa <3

đŸŽ€ Vad Ă€r det för en dag???? Jo det Ă€r ingen vanlig dag för det Ă€r pappas 50-Ă„rs dag..... HURRA HURRA HURRA!!!! 🎉


SĂ„ vi började sjĂ€lvklart dagen med en tripp till vĂ€rldens bĂ€sta pappa och vi tog med oss mamma och mormor som ocksĂ„ ville gratulera..och Ă€ta tĂ„rta ;-) sen följde jag och Theo med till farmor och farfar pĂ„ middag. DĂ€r efter tog T en middagslur medan vi andra rev och packade ihop partytĂ€ltet frĂ„n i Lördags.. 

NĂ€r vi kom hem Ă„t vi lite Mellis i form av fruktsallad och sĂ„ massa lek pĂ„ det. Theo hade fĂ„tt post (kunde inte lĂ„ta bli att bestĂ€lla en mini kĂ„nken ryggsĂ€ck till honom i Söndags) "börja-pĂ„-dagis present ;-) 
Det gĂ„r utmĂ€rkt att hĂ„lla den i handen ocksĂ„ :-) 

NĂ€r Anton kom hem fixades det lite mat medan jag gick ut och började stĂ€da bilen.. Åt! Sen fortsatte jag med bilen och ja, varför inte tvĂ€tta den ocksĂ„?! SĂ„ nu stĂ„r den dĂ€r ute och skiner :-) 

SĂ„ nu Ă€r jag vĂ€rd en god natts sömn.. Kommer just nu inte ihĂ„g om vad, men inatt har jag sovit jĂ€ttedĂ„ligt och drömt samma sak om och om igen. Det vill jag inte göra inatt! SĂ„ GODnatt! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar