onsdag 21 augusti 2013

Förhoppningar!

Ett kort inlägg ikväll.. Vi fick besök av Sandra och Tuvan i förmiddags innan de skulle vidare till Åseda. Sen kom pappa med AoA's partytält som vi var och lämnad.. Sen hade pappa Theo en stund medan jag duschade och fixade mig inför en sista intervju på Visma.. Så nu inväntar jag bara ett besked..ja eller nej?! Jobbigt att vara så nära men ändå så långt ifrån ett riktigt drömjobb som jag haft i många år.. Håll era tummar för mig! 

Skulle det dock inte bli som jag hoppas har jag nog andra planer och ev projekt Pågång.. Ja vi få se vart detta slutar ;-) 

Ikväll har jag oxå testat att baka en My bottnen som ska vara i Christins två av tre tårtor.. Verkade ha blivit bra och smeten på den var fantastiskt god!!! ;-)) 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar