torsdag 15 augusti 2013

Galen onge!

Dagen med ett stort D, men eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser min blogg väljer jag att inte säga något mer..än iallafall! Kanske att jag kan skriva lite mer nästa vecka eventuellt! Men det har varit en riktigt bra dag trotts att en vis herre börjar lite smått gå mig på nerverna med sitt jäkelskap överallt! 

Här har vi två ganska så knäppa idéer! Och tror ni jag blev chockad när ungen sitter på soffbordet när jag kommer in i tv-rummet efter att varit borta i ca 20 sekunder.... Hmm!!?? 
Tror någon börjar bli måttligt oroad här hemma! :-) så var vi ute en stund och vad hittade han väl där?! 
Tur han är så söt ;-) <3 

Imorse var vi, Sandra och Tuvan ute och gick.. Mina ben var tunga som bly men runt kom vi och man kände sig galet nöjd efteråt.. Nu ikväll har jag nästan gjort klart tipspromenaden om pappa och så är alla bottnarna till tårtorna klara 👍 
Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar