torsdag 8 augusti 2013

Regn behövs

Började dagen med en mysig sovmorgon och en väldigt nöjd kille när han väl öppnade ögonen :-) fick bli en innedag, och efter 1 kom Julia och Wilma för att hämta gåstolen. Sen efter två hämtade jag Sandra och Tuvan som så snällt ville hjälpa till och ha T medan jag fick åka in till Och laga ihop mina naglar som imorse gick åt skogen..ajaj!! Så när jag åkte var det fyra tjejer som tog hand om vårt lilla charmtroll <3

Bäst att passa på att pussa Tuvan innan hon blir för stor och kan säga ifrån ;-) 


Vid fem hade jag bokat pass på Medley.. Vilket blev ett monsterpass, fy f*n vad jobbigt det var! Känner mig som ett kryss, vill bara upp och sova. Men underbart efteråt ;-) trotts att jag fortfarande är liiite smått illamående. Hehe! 

Inte lätt att ta sig hem var det heller. Tusan vad det regnade vissa stunder! 

Hoppas det fina vädret är tillbaka imorgon ;-) tjingeling!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar