onsdag 12 juni 2013

Sjukt taskigt!!

Är det något jag aldrig riktigt varit bra på så är det överraskningar och presenter.. Jag kunde leta dag som natt efter mammas gömmor när det började närma sig min födelsedag eller jul.. En gång hittade jag en present som jag skulle få av min dåvarande pojkvän och öppnade det till och med?! För att sedan tejpa igen det och spelade ovetande.. 

Men så långt går jag inte längre, ja iallafall inte så långt att jag öppnar. Men vist kan jag fortfarande leta. Fast där tror jag inte att jag är ensam? Eller hur! :-)) 
Så nu ikväll säger min käre sambo -"Jag vet en present som du kommer få i helgen" och så börjar han fnissa.. HUR nyfiken tror ni inte jag blir då. Och det är ju självklart just därför han säger så. Men spelar det någon roll? NEJ, jag blir lika irriterad på honom ändå och försöker till det yttersta iallafall ta reda på vem det är ifrån.. Men ingenting mer säger han utan sitter bara och skratta åt mig för att han ser att jag blir mer och mer frustrerad, irriterad och tillslut rent av arg. 

Inte för att han inte berättar, för egentligen tycker jag det är roligt när man faktiskt inte vet vad man ska få. Men arg för att han vet hur nyfiken jag blir och alltså bara gjorde det för att jävlas med mig.. Precis sådär före läggdags..INTE OKEJ 

Godnatt!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar