söndag 15 december 2013

Borde sova nu istället :-)

Från och med ikväll...eller okej..från och med imorgon kväll (vid läggdags) är det lugn och ro som gäller.. Då har jag stressat färdigt för detta året. Ikväll har jag haft min fina familj på adventsfika. 
Supermysigt men mycket förberedelser. När de åkt hem gjorde jag en saffranskladdkaka med vit choklad, som ska bli morgondagens efterrätt vid julbordet med tjejerna <3 har länge varit väldigt sugen på att testa denna. Jag äääälskar saffran! :-)) 

Men helgen har verkligen varit toppen. Fredagen började Theo och jag framför tv:n när vi åt frukost och kollade på lucia. 
Oj vad han sjöng med ;-)) haha! Hörde knappt vilken låt dom sjöng!! 
Sen åkte vi in till Växjö för att fixa lite julklappar och hämta Anton på jobbet. Vid 1 tiden var vi tre på simhallen och myste. På kvällen sen fick T vara hos farmor och farfar medan vi åkte in till stan <3 åt tre rätters och delade på en flaska vin! Tror faktiskt det var vår bästa kväll, så jädrans mysigt! Så attans god mat oxå! Önskar man kunde göra såhär 1 ggn i månaden. Fast då hade man nog inte uppskattat det lika mycket. 
I lördags var vi mest hemma och pysslade. T och A var nere på fotbollsträning medan jag slog in julklappar och skrev julkort. I veckan kommer dom, bara så ni vet ;-) 

Det var vår helg de, nu är det bäst att sova.. Om man ska orka med postens mest hektiskt vecka ;-) imorgon och på tisdag ska jag bara vara inne och sortera julkort, bäst att ta med glasögonen! 
GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar