fredag 27 december 2013

Så va julen slut..

..men klämdagarna är kvar och många lediga dagar återstår :-) inatt fick min älskling ett hejdundrande migränanfall så idag har det inte varit mycket med honom. Som tur var sov mamma och lasse här inatt så Theo och jag hade sällskap imorse ändå! <3 det är så mysigt att ha dom här, önskar verkligen det vore mer ofta. 
Strax innan 1 åkte dom hem och så la jag T en stund. När han sen vaknar och ätit for han och jag in till stan. Så nu äntligen står det en grind här hemma till vår kamin. Så nu kan den där björnvintern komma... ;-) ser milt ut ett tag till dock, nåväl vi får väl se! 

Imorgon ska vi in och kolla på diskmaskin och A har beställt klipptid! Hoppas vi ska hinna med att träffa Emma och Freddan, sen på kvällen kommer Sara och Pål. 
Nu ska jag sova och ta igen några timmars förlorad sovtid! Godnatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar