tisdag 3 december 2013

Resultat och tomtefest = bra dag

Idag vid halv 11 kunde jag inte låta bli att titta och den blå plutten från igår hade blivit grön och Examinationsuppgift blev alltså godkänd :-) är så nöjd! Vist hade man kunnat få högre poäng men jag gjorde absolut det bästa jag kunnde. Och jag känner mig så nöjd med det!! 
Den lyckan och energi som uppstod då var så härligt att få tillbaka!
Nu laddar jag inför slutprovet på torsdag efter jobbet! 

Ikväll har vi haft en mysig kväll som började med tomtefest på dagis 
Barnen sjöng, dansade och så bjöds det på fika. De som ville kunde gå upp och pyssla. De visade hela tiden ett bildspel där bl.a. Dessa bilder visades 
Verkligen roligt att få se :-) 
Dock var herr Nilsson ganska trött så vi var hemma igen ungefär vid tjugo i sju. 
A och jag åt hemmagjord pizza ikväll och så har vi bara tagit det lugnt! Imorgon är det lite plugg...eventuellt :-)

Godkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar