söndag 29 december 2013

Irriterande!

Började dagen med att vakna upp med mer förkyldning. Kommer inte bli förvånad om jag vaknar stum imorgon. Jäkla hals, vad har hänt?! Som om inte det vore irriterande nog, så var åter igen mitt internet slut på abonnemanget denna månaden oxå. Fruktansvärt irriterande.. Blir ett samtal till Tre imorgon och fråga vad de håller på med. Känner mig ganska lurad på detta nya abonomang som skulle vara precis som det gamla..... 
Tur att dagen slutade mycket bättre med besök av Pål och Sara med den stora magen ;-) troligen sista ggn vi såg den, nästa ggn får vi nog träffa deras lilla tjej! <3 ska bli så härligt med en lite ny bebis i vännskapskretsen! Jag längtar!!! :-)) 

Nu ska jag sova och imorgon ska jag ta sovmorgon! Vila få bli min största uppgift inför nyår. Och efterrätten förståss! 
GODNATT 

(Theo letade ny diskmaskin idag) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar